Abdal Rahman Alawad - TÜV Rheinland

Abdal Rahman Alawad

Rahman_Alawad_Profil_2.png

Name

Abdal Rahman, Alawad

Task and position at TÜV Rheinland

Apprentice

Location

Cologne

 

Contributions of the author



 

Further information about the author

To me, TUV Rheinland is …

The foundation for my professional future.

It is my job …

My job in the training workshop is to complete the basic mechanical and electronic training.
To apply the skills I have learnt in the different company deployments.

This is my career tip for you:

Change your plan, but never your goal!

Authors

“ ”
“ ”
“ ”
“ TÜV Rheinland ist für mich etwas ganz Großes. Der Name für Sicherheit und Vertrauen. ”
“ TÜV Rheinland ist für mich ein super Arbeitgeber mit vielen Herausforderungen und Möglichkeiten. ”
“ TÜV Rheinland ist für mich ein interessanter Arbeitgeber. ”
“ TÜV Rheinland ist für mich ein starkes Unternehmen mit sehr vielen Möglichkeiten. ”
“ TÜV Rheinland ist für mich ein spannender Arbeitgeber mit vielen Entwicklungsmöglichkeiten. ”
“ Ein großer Schritt hin zum Berufsleben. ”
“ TÜV Rheinland ist für mich ein toller Arbeitgeber, der mich immer wieder mit seiner Vielseitigkeit überrascht. ”
  • Lai Yin Chew
  • Kerstin Ferber
  • Laura Inga Gaida
  • Thomas Külsen
  • Nina Weiner
  • Franziska Weiser
  • Arnela Rekic
  • Simone Zanfrini
  • Tim Hartmann
  • Lars Söntgerath
Lai Yin Chew
Kerstin Ferber
Senior Communications Manager
Laura Inga Gaida
Thomas Külsen
Leiter Lehrwerkstatt
Nina Weiner
Auszubildende zur Kauffrau für Büromanagement
Franziska Weiser
Junior Consultant, Optimierung von Betrieb und Instandhaltung im Bereich Mobility - Rail
Arnela Rekic
Backoffice-Mitarbeiterin im Competence Center Recruitment
Simone Zanfrini
Project Coordinator HR Development & Diversity
Tim Hartmann
Praktikant im Newsroom
Lars Söntgerath
Content Marketing Manager

Follow us

No one likes popups.
But you’ll like our newsletter.

Get remarkable articles on career and jobs at TÜV Rheinland.


Privacy Policy